woensdag 28 juli 2010

trouwen!


Een persoon waar ik veel om geef en veel heeft moeten doorstaan kondigde me aan dat ze gaat trouwen dus bij deze gelegenheid wil ik het over trouwerij hebben!

Trouwen kan altijd op welke leeeftijd je ook bent kan altijd nog bestaat geen leeftijdgrens net zo als echte liefde die kend ook geen leeftijd! ;)
of je nou 1x trouwt of 6x het is en blijft een feest!
zodra ik aan bruiloften denk zie ik al alles helemaal voor me taart zoeken bruidsjurk passen muziek zoeken zaal huren en alles er op en er aaaaan niks Jolanda en Wesley neee ik kan miss niet veel geld in stoppen maar met weinig geld kan ook super leuk worden! het enige recept is mensen om wie je geeft en om je geven erbij en voila klaaar feeest kan beginnen of trouwerij nou in toscane is of gemeente huis, er word getrouwt en komt feest erna! er bestaat geen perfecte bruiloft het perfecte ervan is dat jij diegene die trouwt de mensen om wie je geeft om je heen hebt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten